Pages

Thursday, February 9, 2012

Alhamdullilah: 1 tahun yang indah.


Alhamdulillah, syukur ke Hadrat Ilahi,
hari ini genaplah setahun RNRcollection dibuka dan beroperasi. Pelbagai cabaran dan dugaan telah kami lalui. Segala kritikan positif anda menjadi sumber inspirasi kepada kami untuk terus berusaha. Kepada pelanggan dan penyokong kami, tiada yang lebih beerti buat kami apabila dapat melihat gambar-gambar anda bersama produk RNR dan setiap cadangan yang telah anda beri sememangnya memberi kami pengetahuan untuk terus maju. Kami berterima kasih kepada anda semua kerana sentiasa memberi kepercayaan dan peluang untuk kami.

Terima kasih juga diucapkan kepada semua individu yang bekerjasama dan membantu pihak RNRconcept dalam melancarkan segala proses yang terlibat.
Kepada pekerja dan pembantu kami, tanpa anda tak mungkin RNRconcept dapat melangkah. Anda teraju utama kami dan kami sangat berterima kasih kerana mempunyai pembantu seperti anda semua.
Kepada Puan Mardziah Hashim dan Encik Rosman Abd Rashid, bonda dan ayahanda kami yang sentiasa memberi sokongan dan kerjasama yang tiada bandingan.Sesungguhnya Redha Allah itu beserta dengan Redha Mak dan Ayah. Terima kasih kerana sentiasa meredhai setiap perkara yang kami ingin lakukan.
Kepada Azizul Rahman Rosman, abang yang dihormati, terima kasih untuk sentiasa bersama kami dalam apa jua keadaan sekalipun. kami sangat menghargai setiap usaha Yeop untuk RNRconcept. Ayunie Tahir, adik yang disayangi, terima kasih kerana sentiasa ada untuk memberi sokongan kepada Kaknyah Kaklong.
Tidak lupa juga kepada kesemua photographers dan model-model yang pernah terlibat dengan pengambaran RNRconcept. Terima kasih kerana menambah indah ke dalam produk RNR untuk tatapan pelanggan kami.

Infinite Gratitude from RNRconcept. May ALLAH SWT bless all of us with success and happiness. Thank you

5 comments:

  1. Tahniah RNR....w/pun tak pernah beli pun..hehehe, just follow, seronok ngk skirt yg cantik2, jadi inspirasi nak menjait kembali..huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. i believe that u can go far with this skirt... n i will always support u.. =)

    ReplyDelete