Pages

Wednesday, December 14, 2011

Ungkapan RNRconcept

Kami mempunyai matlamat dalam perniagaan secara online. Kadang kami kecewa, kadang kami gembira dan jelasnya kami terlalu banyak berfikir atas semua perkara. Terlalu banyak perkara yang perlu dipertimbangkan. Kami yakin tanpa pengalaman, kami tak akan dapat belajar.

Ini adalah risiko kepada kami, menghadapi reaksi pelanggan adalah seperti menghadapi Fear Factor. Kami fikir kami tak cukup berani, kami masih belum berani. Tapi jika tidak berani bagaimana kami akan meneruskan impian kami?

Kami selalu tanamkan dalam hati, jika kami berjaya suatu hari nanti.. Kami ingin anak melayu juga berjaya, jika Melayu ingin berjaya Melayu perlu bersatu. Jika terdapat salah faham, jangan terus menuduh. Selesaikan cara aman. Sekurang-kurangnya kita dapat memuaskan hati tanpa ada yang rasa 'terbunuh' oleh kata.

Jika kami hanya inginkan kekayaan dan wang, kami tidak akan pilih untuk mewujudkan perniagaan ini. Lebih baik kami jadi agent sahaja. Tapi tanpa langkah penuh risiko ini, bila kita akan maju?

1 comment:

  1. rezeki dari perniagaan adalah 9/10 daripada pendapatan..jadi 9/10 jugalah cabaran dalam berniaga berbanding kerjaya yang lain..

    bersabar dan semoga dipermudahkan segala urusan..amin..

    regards,
    adlina manjadiri =)

    ReplyDelete